АНОТАЦІЯ
Супрун Т. О. Механічна взаємодія в системі «трамвайний вагон – рейкова колія» з урахуванням фаз руху в зоні стикової нерівності. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 05.22.09 – електротранспорт. – Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, Харків, 2019.
Дисертація присвячена розвитку теорії процесів механічної взаємодії трамвайного вагона і верхньої будови колії на ділянці зі стиковою нерівністю та удосконаленню способів технічної реалізації засобів контролю висоти стику.
В дисертаційній роботі розв’язана актуальна науково-технічна задача, що пов’язана зі створенням сучасних методів і засобів дослідження процесів механічної взаємодії трамвайного вагона з віддаючою та приймаючою рейками шляху в зоні стикової нерівності з урахуванням фаз руху, шляхом врахування впливу експлуатаційних, конструктивних і механічних факторів трамвайного вагона і верхньої будови колії на статичні і динамічні прогини, а також процеси ударної взаємодії в зоні стикової нерівності під першою шпалою приймаючої рейки.
Результати досліджень впроваджено на базі промислових підприємств м. Харкова, а також в навчальний процес ХНУМГ ім. О.М. Бекетова.
Ключові слова: рухомий склад, трамвайний вагон, рейкова колія, баластовий шар, стикова нерівність, віддаюча та приймаюча рейки, фаза руху.
ABSTRACT
Suprun T. O. Mechanical interaction in the system «tram car – rail track» taking into account the phases of motion in the zone of butt inequality. – Qualified scientific work on the rights of the manuscript.
Thesis for a Candidate’s Degree in Engineering (Doctor of Philosophy) in the specialty 05.22.09 – Electrical Transport. – O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, 2019.
The dissertation is devoted to the development of the theory of processes of mechanical interaction of the tram car and the upper track structure on the site with butt inequality and improvement of the ways of technical realization of the means of joint height control.
In the dissertation the actual scientific and technical problem is solved, connected with creation of modern methods and means of research of processes of mechanical interaction of the tram car with the giving and receiving rails in the area of butt inequality taking into account the influence of operational, structural and mechanical factors of the tram car and the upper track structure for static and dynamic deflections, as well as the processes of shock interaction in the area of butt inequality under the first sleeper of the receiving rail.
The research results were implemented on the basis of industrial enterprises in Kharkiv, as well as in the educational process of O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv.
Key words: rolling stock, tram car, rail track, ballast layer, butt inequality, giving and receiving rails, phase of motion.