Лукашова Н. П. Підвищення ефективності роботи ходової частини рейкового міського транспорту з використанням електромеханічних амортизаторів. Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. 

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.22.09 – електротранспорт. – Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова МОН України, Харків, 2020 р.

Дисертаційна робота присвячена розв’язанню актуальної наукової проблеми підвищення експлуатаційних показників рухомого складу, рівня безпеки руху та комфорту пасажирських перевезень за рахунок підвищення ефективності роботи ходової частини рейкового міського транспорту з використанням електромеханічних амортизаторів.

Проведено аналіз умов роботи та конструкцій ходових частин рейкового транспорту; розроблено методи визначення оптимальних параметрів електромеханічного амортизатора для вагону метрополітену; проведено математичне моделювання електромеханічного амортизатора з урахуванням нестаціонарних процесів; встановлено ефективність застосування електромеханічного амортизатора в ходових частинах вагонів метрополітену. 

Ключові слова: електромеханічний амортизатор, ходова частина, електрорухомий склад, рейковий транспорт, ефективність роботи, плавність ходу, показник динамічної якості. 

 

Lukashova N. P. Improving the efficiency of the running gear of rail public transport using electromechanical shock absorbers. The qualification scientific work on the rights of manuscripts.

The dissertation for candidate degree in technical sciences by speciality 05.22.09 – electric transport. O. M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv MES of Ukraine, Kharkiv, 2020.

The dissertation is devoted to solving the current scientific problem of improving the performance of rolling stock, traffic safety and comfort of passenger transportation by improving the efficiency of the running gear of rail urban transport using electromechanical shock absorbers.

The analysis of working conditions and designs of running gears of rail transport is carried out; methods for determining the optimal parameters of the electromechanical shock absorber for a subway car have been developed; mathematical modeling of the electromechanical shock absorber taking into account non-stationary processes is carried out; the efficiency of application of the electromechanical shock-absorber in running gears of subway cars is established.

Key words: electromechanical shock absorber, running gear, electric rolling stock, rail transport, work efficiency, smoothness, dynamic quality indicator.